ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- повернення грошей у розмірі вартості товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ
Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
- збереження повної комплектації товару;
- збереження цілісної заводської упаковки;
- товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений;
- товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ:
- Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті, (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті);
- якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- вкажіть причину обміну або повернення товару;
- опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ.
ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
У разі звернення покупця з проханням про повернення чи обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.
Для цього вам необхідно написати на e-mail: sae@sae.kiev.ua або зателефонувати +380675046449. Наш представник допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом.
У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої придбаної у нас продукції, просимо вас ознайомитися із загальними правилами.
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту)
Комплектація і цілісність товару.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ
Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі «Нової пошти» або "Укрпошти", Ви не платите ні копійки за товар, лише за доставку (у випадку браку за доставку сплачуємо ми).
Ми зобов'язуємося повернути Вам гроші на Ваш банківський рахунок в період 7 днів з моменту отримання товару, який Вам не підійшов.
Ви повинні відправити нам товар без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства.
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.
У разі виявлення відхилення від параметрів і характеристик, зазначених в описі, протягом гарантійного терміну споживач має право на безкоштовний ремонт товару.
Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем.
ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ У НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:
Виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання або несанкціонованого ремонту або заточки.
Виріб пошкоджено або він вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил і умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
Дефект викликаний зміною конструкції;
Виріб має виражені механічні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;
Дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком;
Виявлені сліди потрапляння сторонніх предметів;
Звичайне зношування товару обумовленого його експлуатацією;
Дефекти, викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
|